dijous, 12 d’abril del 2018

Pastís de cuajada (Quesada)




Aquesta recepta me la va passar la meva amiga Sara. A ella li havia passat la sogra d'una seva amiga, que era de Astúries. El dia que el vaig menjar a casa seva vaig al·lucinar. Quina cosa més deliciosa!
I és tan fàcil de fer... i molt ràpid! I sense forn!!!!
Un dia el vaig fer per a unes amigues que van venir a dinar a casa. Una d'elles tenia un restaurant i el van afegir a la carta de postres!! I es veu que era el postre més sol·licitat!
Feu-lo. Us encantarà!!


Ingredients

  • 1/2 l. de llet, si pot ser fresca
  • 1/2 l. de crema de llet
  • una terrina de 250 grs. de Philadelphia
  • 150 grs. de sucre
  • un sobre de pols per fer cuajada (Royal)
  • caramel
Som-hi!
Poseu una olla al foc amb la llet, nata, sucre i formatge. Quan comenci a bullir (vigileu que salta una mica) afegim el sobre de cuajada desfet en una mica de llet.
Remenem durant 1 minut. Triturem amb la batedora de braç.
En un motlle d'uns 20 cm., cobrim el fons amb caramel líquid. Afegim el contingut de l'olla i ho deixem refredar sobre el marbre.
Quan estigui fred, el posem a la nevera.Millor d'un dia per l'altre.
El tombem com si fos un flam. Jo l'he decorat amb una fulla de menta.
ESPECTACULAR!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada