dijous, 25 de maig del 2017

Pèsols i patates estofades




L'altre dia vaig anar amb el pare al seu hort. Vam collir enciams magnífics i uns quants pèsols preciosos.
Vaig obrir una beina i allà mateix els vaig provar; sí, en cru. Dolços com la mel! Boníssims!
Com que n'hi havia poquets, el pare em va dir que els estofés amb patates. Ells ho fan sovint i els hi queden boníssims. A mi m'han quedat "regulín".

He estrenat una cassoleta que em fa regalar una companya pel tió. És una autèntica monada!

Ingredients

  • cebes tendres
  • alls tendres
  • pèsols 
  • un parell de patates tallades a daus
  • una branca de menta
  • Sal i pebre
Som-hi!
En una cassola (molt amorosa!) ofeguem les cebes i els alls amb oli d'oliva. Després afegim les patates i deixem que agafin una mica de color.
Com que els pèsols eren tan tendres, els he afegit més tard.
He posat la branca de menta que tinc d'un test ( molt aromàtica) i ho he tapat fins que les patates han quedat ben toves.










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada