diumenge, 2 d’abril del 2017

Espinacs saltejats amb crema de patata





Ahir vaig anar a buscar la cistella a El Banyonet, l'hort ecològic de la meva amiga Amparo.
Em va posar espinacs, alls tendres, patates, enciam, porros,ous,... una meravella.
Avui tenia ganes de menjar sa, i com tenia temps, m'he preparat aquest plat.
Estava boníssim. I tot de l'hort!

Ingredients

  • manat d'espinacs
  • 3-4 alls tendres
  • 4 o 5 patates mitjanes
  • 1 porro
  • mantega
  • oli i sal
Som-hi!

Primer fem la crema de patates. Posem mantega i oli en una olla (jo la faig amb l'olla a pressió), afegim els porros trinxats i quan agafin una mica de color, les patates tallades.
Ho cobrim d'aigua i afegim sal. amb l'olla a pressió només són 7 minuts de coure's.




Quan està, refredem per poder obrir i amb la minipimer fem un purè. 
Reservem.
Rentem bé els espinacs i els posem a escórrer. En una paella posem oli i els alls trinxats. Quan agafen color, afegim els espinacs. Deixem que es facin, uns 3-4 minuts.


I ja ho podem emplatar amb un polsim de pebre.




NYAM!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada