diumenge, 2 d’octubre del 2016

Magdalenes de nata




L'altre dia vaig comprar uns papers per a magdalenes, d'aquells xulos, en una botiga a l'engròs.
Un paquet de 130 paperines! Me les vaig partir amb la meva germana (ella cuina millor que jo i més que jo).
I ja em van quedar ganes de fer-ne.
Per estalviar temps sempre busco en pàgines que usen la Thermomix o la Mycook. Velocidad cuchara és un referent, i allà he anat. Aquestes m'han semblat interessants.
Com sempre faltava algun ingredient, però he fet alguna variant interessant...


Ingredients

  • 175 grs. de farina
  • 1/2 sobret de royal
  • 2 ous sencers
  • 120 grs. de sucre 
  • un sobret de sucre amb vainilla
  • 100 grs. d'oli de gira-sol
  • 25 grs. d'oli d'oliva (no en tenia prou, del de gira-sol, i ho he acabat amb el d'oliva...)
  • ratlladura de mitja llima ( no tenia llimona...) ha quedat genial!
  • 100 grs. de nata per cuinar ( jo he utilitzat llet evaporada)
  • un polsim de canyella mòlta.
Som-hi!

Barregem la farina i el llevat en un bol. Hi afegim la canyella.
En el vas de la mycook, muntem la papallona i batem els ous amb el sucre 6 minuts, 40º, vel. 4 ( ho he adaptat de la thermomix). Queda una pasteta blanca.
Afegim la ratlladura de llimona (llima) i tornem a posar 5 minuts, vel.4 , sense temperatura.
En acabar, posem la nata i l'oli,  3 minuts, vel. 3.
Traiem la papallona, afegim la farina, remenem amb l'espàtula, i posem 5 segons, vel. 6.
Posem les paperines dins de motlles de magdalenes o flameres i, ajudant-nos d'una màniga pastissera o d'una cullera de gelats, emplenem a mitges els motlles.
Per damunt hi tirem una mica de sucre perquè faci una crosta.
Forn a 210º , calor dalt i baix amb ventilador, 12 minuts.








NYAM!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada