diumenge, 29 de maig del 2016

Peres al vi



Sempre m'han agradat les peres al vi. La mare les fa i li queden riquíssimes.
Les meves també han quedat bones. I amb la mycook es fan soles.
En la recepta que he trobat les fan amb el cistell. Com que n'he fet moltes, he utilitzat l'estri de coure al vapor, que és més gran.
Les he posat en el pot de vidre d'un litre i mig. Aquests pots fa trenta anys que els tinc! Són Le practique.
Crec que ja no es fabriquen.

Ingredients

  • 4 o 6 peres conference
  • mig litre de vi. No val un de dolent, eh? Jo vaig posar un rioja que tenia a mitges.Només tenia mig litre, però a la recepta original, posa 800 grs.
  • una beina de vainilla
  • una cullerada de mel
  • 150 grs. de sucre
  • la pela d'una llimona
  • les peles de les peres (porten pectina, i ajuda a gelificar)


Som-hi!

Pelem les peres i reservem les peles.
En el vas de la mycook, posem tots els ingredients i al cistell posem les peres.
30 minuts - velocitat 2 - 120º


Quan acabi, posem les peres amb molt de compte en un pot de vidre i pel damunt hi tirem el vi utilitzant un col·lador.
Bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada