diumenge, 30 de novembre del 2014

Popcakes




El dia del meu cumple, els meus amics Joan i  Sara em van regalar un aparell per fer popcakes. El vaig trobar molt divertit de fer, i avui, que només sortien al carrer gripaus i cargols, doncs m'hi he posat.
El meu fill i la seva xicota m'han ajudat amb la decoració.
Ha sigut molt divertit, i surten molt bons i vistosos.

Ingredients
  • 130 grs. de mantega pomada
  • 125 grs de sucre
  • 125 grs de farina
  • una culleradeta de royal
  • dos ous
  • una culleradeta d'essència de vainilla
  • dues cullerades de llet
 Som-hi!

Hi he fet amb la Mycook, molt fàcil. Batem la mantega amb el sucre fins que quedi blanquinosa.
Afegim els dos ous, separats en el temps. Batem fins que quedin incorporats.
Afegim la farina amb el royal, uns segons i tirem la llet i la vainilla. Res, un momentet.
Ho posem dins una mànega pastissera i anem emplenant els foradets de la màquina.
Aquest ha estat un moment de pànic, perquè la massa vessava per tots costats!. Un cop controlada la cosa, he anat emplenant, ha abaixat la tapa i ho he deixat que es fes uns 5-10 minuts, no gaire.
Amb les proporcions de la massa he emplenat la màquina 2 cops i mig.
Els he deixat refredar en la reixeta.
Per enganxar el pal, l'he sucat dins xocolata de cobertura fosa. He aprofitat una de blanca que tenia. I ho he tornat a deixar refredar.
He fos xocolata negra de cobertura al microones i hem anat mullant els popcakes fins a cobrir-los completament.
Després només queda decorar amb sucrets de colors.
Una monada!!

 
  

Fan molta gràcia quan pugen.
Una mica de xocolata fosa per enganxar el pal al popcake

  

 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada