divendres, 19 de setembre del 2014

Gelat de iogurt



Ja tinc una nova màquina a la cuina : la de fer gelats. La vaig comprar a l' Aldi per 10 € !! 
No la podia deixar perdre, tot i que no sé si serà massa bona.
El gelat de iogurt és el que sempre demano quan vaig a una gelateria. Per això m'hi he animat i perquè he pensat que era el més fàcil i sobre tot que tenia els ingredients a la nevera.

Ingredients
  • 3 iogurts grecs naturals. Jo tenia els ecològics de l'Aldi que són boníssims.
  • 200 grs. de nata muntada amb 100 grs. de sucre
  • 150 grs. de llet
  • 50 grs. de sucre invertit. 
Som-hi!

Un cop muntada la nata, la reservem a la nevera. És molt important que la nata tingui al menys un 35% de  greix.
Barregem els iogurts amb la llet i el sucre invertit. Ho incorporem a la nata amb molt de compte i ho deixem a la nevera al menys 4 hores.
Muntem la geladera, que ja tenia el bol al congelador des del dia abans. La posem en marxa i anem tirant el preparat pel brocal.
No tenia ni idea de quan de temps. L'he deixat mitja hora que anés mantecant la cosa.
Ha quedat força bo, potser li faltava dolç.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada