dilluns, 1 de setembre del 2014

Amanida de llenties amb vinagreta de melmelada de poma


Avui el meu fill m'ha fet una sorpresa. Quan he arribat a casa, a dos quarts de quatre, morta de calor i cansament ( he anat a treballar en bici), m'he trobat les llenties cuites. Us semblarà una nimietat, però m'ha fet una il·lusió..!! Ha estat tot un detall.
Per improvisar un dinar ràpid, he muntat una amanida de llenties.
Hi he posat :

  • les llenties cuites
  • mig enciam ecològic
  • olives Kalamata ( boníssimes)
  • formatge feta
  • una salsitxa de xoriç ( invents del meu carnisser...)
  • mitja poma ( pels remordiments...?)
  • una vinagreta feta amb : oli d'oliva verge, crema de balsàmic i una culleradeta de melmelada de poma, que fa la meva amiga Neus.

La melmelada de la Neus. En tot hi posa molt d'afecte.

Olives Kalamata, d'origen grec. Diuen que són les més bones del món!



Ha quedat molt bona, amb un gust entre àcid i dolç. La repetiré.
I espero que el meu fill també repeteixi!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada