diumenge, 5 de gener del 2014

Tortell de reis (recepta de Ibán Yarza)







Què contenta estic!! M'he atrevit a fer-lo i m'ha quedat increïble!!!! Quina olor que faaaaa !!!!
Ara, porta feina. L'estic preparant des de fa tres dies, jaja.
Com que porta un pre-ferment ( massa mare) ja s'ha de començar a fer abans.
L'aigua de tarongina ( azahar) és el que m'ha costat més de trobar. Finalment una botiga de cupcakes, on a vegades compro, me n'ha regalat mig potet. Té una olor a colònia de nen petit; una passada.
La recepta també l'he trobada al Youtube, canal Robin Food, amb l'Ibán Yarza explicant-la.
És fàcil de fer, però m'ha costat força l'amassat. L'Ibán posa 120 gr. de líquids ( llet infusionada,rom i tarongina), però me n'ha sobrat i tot i així crec que n'hi he posat massa. Per això ha costat d'amassar. Però pel resultat valia la pena l'esforç. I si és per a la família, més.
Ara poso els ingredients...


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada