dimarts, 16 de juliol del 2013

Pa amb massa mare



Així es com es feia el pa des de temps immemorials, quan encara no s'havia "inventat" el llevat.
La massa mare té un encant. L'has de crear i anar alimentant. Jo li dic el "tamagochi".
Aquesta ja fa molt que la tinc a la nevera i m'he animat a fer aquest pa.
Porta molta feina, però el pitjor és que estàs tot el dia pendent! gairebé no pots sortir de casa, jaja.
La recepta, al web de referència pels que ens agrada remenar amb el pa, Panarras
 Jo he barrejat la farina blanca amb una mica d'espelta. Encara haig de perfeccionar el tema del forn.
De gust ha quedat molt bo.

la meva massa mare funciona!!

ara veig que té forma de cervell
l'amassat per aquest tipus de pa, més aviat sec, és l'amassat dur : anar plegant
 és la part més divertida: l'amassat


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada