diumenge, 16 de juny del 2013

Pastís Red Velvet & frosting de formatge






a millorar: triar la broqueta adequada




L'he fet per a una trobada famíliar. Ha tingunt molt èxit i estic molt contenta.


La meva companya de feina, la Sussi, del blog ARA CUINA, fa dies que fa uns pastissos increïbles decorats amb roses de frosting. Com que els cupcakes de red velvet van quedar boníssims, avui he provat de fer el pastís. Amb el colorant de pasta ha quedat un color espectacular!
Ara, he tingut molta feina amb el frosting de formatge, perquè l'he hagut de fer 2 cops. El primer cop m'ha quedat molt líquid, i l'he fet servir per cobrir el pastís i entre mig dels 3 pisos. Per cert que, al tallar, se m'ha trencat un dels pisos. Uff! M'he passat tot el matí.
A més, la recepta posa poca quantitat, i quan he tingut un fet, he vist que quedava molt prim, i n'he fet un altre.

No crec que tingui més ànims per tornar-lo a fer.
m'encanta el color vermell!!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada