diumenge, 28 d’abril del 2013

Pa de coca




Aquest és el pa que m'ha donat més feina de tots els que he fet fins ara. Uff! I m'he gastat tota la massa mare. Hauré de tornar a començar. Era com tenir un tamagoshi a la nevera: cada dia l'anava a veure, li donava menjar... era tan mono!!
L'altra feinada ha estat l'amassat. He fet l'anomenat "amassat francès" o tècnica Bertinet. podeu veure com es fa en aquest vídeo . M'he he estat més de mitja hora aixecant la massa, colpejant-la sobre el marbre, estirant-la, etc.  He fet exercici!. 
He hagut d'afegir farina, perquè m'havia quedat una autèntica pasteta. Es veu que la massa mare la tenia massa líquida.
L'he deixat més de 4 hores, donant-li voltes i plegant-la molts cops.
Uf! no sé si m'han quedat ganes de tornar a fer pa!

La recepta l'he trobada en el blog Bons Focs , fantàstic.




amb les quantitats m'han sortit dues coques



la prova que la meva massa mare ha funcionat!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada